2017 yılının Ekim ayında hazır içerikli e-ticaret servis sağlayıcısı olma iddiası ile karşımıza çıkan Marketyo‘nun Keiretsu Forum Türkiye’den 1,4 milyon TL yatırım aldığını sizlere aktarmıştık. Yeni bir yatırım haberi ile karşımıza çıkan Marketyo, ilk yatırımcısı Esor Investments’tan 1,4 milyon dolarlık yeni bir yatırım daha aldı.
365 bin dolarlık ilk yatırımın ardından, SaaS şeklinde Türkiye’de 32 yerel zincire ulaşan Marketyo, 2019 yılı boyunca Migros Hemen’in de uygulama sağlayıcısı olarak hizmet verdi. Yapılan yatırım ile birlikte Esor Investments’ın Türkiye’deki yatırımlarının toplamda 50 milyon TL’ye ulaştığını da ekleyelim.
Paylaşılan bilgilere göre 1,4 milyon dolarlık yatırım Marketyo’nun Türkiye’de iş birliğinde olduğu marketlerin kullanıcı deneyimi ve süreç iyileştirmelerinin yanı sıra büyümelerine de destek olacak. 22 şehirde yaklaşık 200 bini aşkın kullanıcıya hizmet veren Marketyo, 2020 yılında ise toplamda 30 şehir ve 500 bin kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor.
2020’de iş ortağı olan yerel iş ortaklarıyla dinamik kampanyalar planlayan Marketyo’yu bazı uluslararası FMCG (Hızlı tüketim ürünleri) markalarının desteklediğini de ekleyelim. Marketlere yazılım hizmeti dışında büyüme ve dijitalleşme konusunda da destek olan Marketyo, çalıştığı marketlerin online cirolarını hızla artırmaları için de aktif olarak çalışıyor.
Marketyo olarak 2019’da güçlü yerel zincirler ile yeni iş ortaklıklarına imza attıklarını ve sipariş büyüme hızımızı artırdıklarını dile getiren Marketyo kurucu ortağı ve CEO’su Özer Fırat, Almanya ve Hollanda’da pilot çalışmalar olarak yaptıkları etnik pazar iş birliklerini ise büyütmek istediklerini de sözlerine ekledi.