Türkiye’nin en büyük girişimcilik yarışması olan ve ilk olarak 2015 yılında düzenlediğimiz Webrazzi Arena‘nın Webrazzi Summit 2019 ile bu sene de önemli girişimlerin kendilerini göstermelerini sağlayacağını ve bu yıl 5. kez düzenlenecek olan Webrazzi Arena’nın başvuruları açıldığını sizlere geçtiğimiz Mayıs ayında aktarmıştık.
Webrazzi Summit 2019’un bir parçası olacak olan Webrazzi Arena girişimcilik yarışmasına katılmaya hak kazanan girişimler Türkiye ve bölgenin en önemli girişimcilik yarışmasında yer alarak potansiyel iş ortakları ve yatırımcılarakolayca ulaşabilme imkanına sahip olacaklar.
Webrazzi Arena yarışmamıza başvurmak için oldukça kısıtlı bir süreniz kaldığını ve yarışma başvurularının 15 Eylül tarihinde sonlanacağını da ekleyelim. Kısacası Webrazzi Arena 2019’a başvurmak istiyorsanız elinizi çabuk tutmanızı öneririz.
Webrazzi Arena girişimlere / girişimcilere neler vaadediyor?
Türkiye ve bölgenin en etkili internet konferansı olan Webrazzi Summit 2019’da, yine Türkiye ve bölgenin en önemli girişimcilik yarışmasında yer alarak potansiyel iş ortakları ve yatırımcılara kolayca ulaşabilirler.
Yerli / yabancı basınla tanışabildikleri gibi yüksek miktarda da geri bildirim toplayabilirler.
Ücretsiz olarak Webrazzi Summit 2019’a katılabildikleri gibi Startup Lounge’a da yine ücretsiz olarak dahil olabilirler. Girişimlerin potansiyel müşteri, iş ortağı ve yatırımcılarla buluşma şansı yakalayacağı bu özel alanda etkinlik süresince onlarca girişim yer alacak.
Webrazzi Summit 2019 öncesinde düzenlenecek olan, yurt içi ve yurt dışından sektörün önde gelen isimlerinin yer alacağı ‘VIP Dinner’ ve diğer tüm organizasyonlara 2 kişilik davetiye hakkı kazanabilirler.
Webrazzi Arena’ya katılacak girişimlerin gelen başvurular içerisinden Webrazzi ekibi tarafından seçileceğini ve genel başvurular arasında seçim yaparken belli kriterlerin dikkate alınacağını da belirtelim. Burada, girişimlerin ilk kez Webrazzi Arena’da duyuruluyor olması bizim için önemli bir artı.
Webrazzi Arena öncesi benzer başka yarışma ya da programlara katılmış olan girişimlere ise sıcak bakmıyoruz. Girişimler daha önce yatırım almış ya da herhangi bir hızlandırma programına katılmış olabilirler. Webrazzi Arena’da sahneye çıkacak olan girişimler ödeme sistemlerinden mobil oyuna, SaaS’tan e-ticarete kadar çok farklı kategoride yer alabilirler.