İnofinans Projesi kapsamında girişimcilerin desteklenmesi ve onların finansal ve yönetim gibi konularda tecrübe kazanmaları amacıyla düzenlenen webinarlar serisinin 5. Bengisu Gençay Sabuncu tarafından Startuplar için Marka Odaklı Hikayeleştirme başlığı ile 10 Ekim Perşembe günü saat 11:00’da gerçekleştirilecek.

Sabuncu Startuplar için Marka Odaklı Hikayeleştirme webinarında Bengisu Gençay Sabuncu daha çok Kullanıcılar neden hikaye dinlemek istiyor, Hikayeleştirmenin temel elementleri nelerdir, Markanız için doğru hikayeyi kurgulamak, dünyanın en iyi hikayeleştiren markaları gibi konulara değinecek.

BENGİSU GENÇAY SABUNCU

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Tv ve Sinema Bölümü’nden mezun oldu. Türkiye’nin bol reytingli televizyon dizilerinde senaristlik yaptı. Kısa filmleri ve uzun metraj film projesi çeşitli ödüller ve proje destekleri aldı, önemli festivallerde gösterildi. TRT için yeni medya üzerine 13 bölümlük bir belgesel serisi yazdı. 2010 yılında dijital metin yazarı olarak Hindistan’da bulunan iGOA’da çalışmaya başladı. Daha sonra Promoqube, Plasenta Conversation Agency, Workattack gibi ajanslarda dijital metin yazarı, içerik direktörü, ekip lideri pozisyonlarında görev aldı. Bu süreçte, Kristal Elma ve Altın Örümcek başta olmak üzere çeşitli ödüller aldı.

2018’de bir yıl süreyle Güney Amerika’yı gezdi. And Dağları’nda bölge yerlilerinin “öykü anlatıcılığı” geleneklerinin izini sürdü. Öyküleri, gezi yazıları ve fotoğrafları Atlas Dergisi, Peyniraltı Edebiyatı, Uplifers, Bone Magazine gibi birçok platformda yayınlandı. Yolculuğu sırasında Amazon Ormanları’nda, Kutsal Vadi’nin koynunda ve Uruguay’ın düzlüklerinde yazdığı çocuk romanı bu kış okurla buluşacak. Şu an aktif olarak yerli ve yabancı markalar, ajanslar için hikayeleştirme, içerik üretmi yapmakta ve markalara danışmanlık sunmakta. Eş zamanlı olarak, “Marka Odaklı Hikayeleştirme”, “İçerik Pazarlama”, “Z Kuşağına Pazarlama Yapmak. Ama Nasıl?”, “Senaryo Yazarlığı 101” başlıklarıyla bireysel/kurumsal eğitimler veriyor, webinar’lar yapıyor.