2015 yılında temelleri atılan, güzellik sektöründe faaliyet gösteren işletmelere yönelik pazar yeri ve SaaS ürünleriyle hizmet sunan Kolay Randevu, mevcut yatırımcılarından aldığı 100 bin euro ek yatırımla SaaS ürününü SalonAppyismiyle dünyada da hizmet vermeye başladı. Girişimin dünyada dışında 27 ülkede faaliyet gösterip Türkiye hariç 200’ü aşkın kullanıcıya ulaştığını da hatırlatalım.
Daha önce 2016 yılında Türkiye’de BIC Angels’tan aldığı melek yatırımla ve 2017 yılında da Çek Cumhuriyeti’nden Enern ve Miton ile Polonya’dan Protos’tan aldığı VC yatırımıyla hatırladığımız Kolay Randevu, güzellik işletmeleriyle müşterileri buluşturan bir pazar yeri olarak verdiği hizmetin yanında, güzellik işletmelerinin yönetim sorununa yardımcı oluyor. Bunu bir SaaS yazılım çözümü olarak sunuyor.
26 ülkede 200’den fazla kullanıcı
Ülkemizde aylık 150 binin üzerinde randevu alan platformun, Türkiye’nin 43 şehrinde faaliyet gösterdiği biliniyor. Kolay Randevu, adını globale taşırken SalonAppy olarak değiştiren girişim, pazar yerinden bağımsız, kendi başına hizmet verebilir hale getirdi ve 19 dilde çevirilerini ekleyerek tüm dünyadaki güzellik işletmelerinin kullanımına açtı. Mobil öncelikli olarak hizmet veren SalonAppy, kısa sürede Türkiye dışında 26 ülkede 200’ü aşkın aktif kullanıcıya ulaştı.
Yurtdışı gelirlerinin çok büyük kısmını Google Play Store ve App Store in-app-subscription’larından elde eden SalonAppy, büyümesindeki ağırlığın İspanyolca ve Latin Amerika ülkelerinden sağlandığı biliniyor.